Proresult - komplett styringssystem

Proresult Skjermbilde og app KS_HMS_02.jpg

Byggmesterforbundet og Proresult AS har gått sammen om videreutvikling av programvaren Proresult, for å kunne tilby våre medlemsbedrifter en komplett digital plattform med alle funksjoner integrert i ett og samme system.

Sammen med Proresult kan vi nå tilby en helhetlig løsning hvor KS, HMS, timeregistrering, kalkulasjon og ikke minst elektronisk byggesøknad kan "snakke sammen" i ett og samme system. I avtalen ligger også mulighet for å knytte opp andre produkter fra Proresult som kjørebok og mannskapsregistrering.

Full pakke eller moduleralt

Proresult-systemet er bygget opp som en pakkeløsning, hvor brukeren velger de modulene man har behov for, og fremover vil de ulike funksjonene kunne "snakke sammen" i ett og samme system.

Byggmesterforbundets fagkonsulenter har laget innholdet til KS/HMS-modulen, med fullt mal-verk for rutiner og sjekklister. Det beste fra forbundets tidligere styringssystem, KS Online, er videreført inn i den nye løsningen.

Kalkulasjonsmodulen er uforandret fra nåværende Kalk Online-program, men Kalk Online er overført til et eget selskap hvor Proresult AS og Byggmesterforbundet eier 50 % hver.

Integrasjon mot digital byggesøknad og boligmappa

Det vil bli mulig å opprette digital byggesøknad via Proresult-systemet. Etter en vurdering av de ulike leverandørene av elektronisk byggesøknad, valgte man å knytte seg opp mot Ambita/Norconsult sin løsning, - byggesøknaden.no.

I tillegg er Boligmappa blitt en del av løsningen slik at bedrifter som benytter Boligmappa, kan sende FDV-dokumentasjon direkte inn i kundens boligmappe.

Prisgunstige pakker som passer alle behov.

Styringssystemet og alle moduler tilbys til alle bedrifter i byggebransjen. Medlemmer i Byggmesterforbundet får rabatt på veil. priser på alle produktene hos Proresult:

Proresult hjelper deg i gang

Proresult skreddersyr funksjonene og hjelper til med planlegging, implementering og opplæring. Funksjoner/moduler kan legges til etter hvert:

• Timeregistrering, inkludert alle tilhørende detaljer
  • HMS/KS, Internkontroll med dokumenter, sjekklister, avvik
  • Integrasjon til digital byggesøknad, - byggesøknaden.no
  • Kalkulasjon
  • Bildefunksjon/dokumentasjon
  • Oversikt over kompetanse, sertifikater, avtaler
  • Inn og ut-registrering av varer og utstyr (saldo/ lagerstatus)
  • Verktøyoversikt – hvor er kritisk verktøy og utstyr?
  • Prosjektplanlegger
  • Prosjektregnskap
  • Integrasjon til ulike lønn/ økonomisystem
  • Integrasjon til Boligmappa