Digital byggesøknad - rabattavtale for medlemmer

Byggmesterforbundet har inngått avtale med Ambita/Norconsult Informasjonssystemer om medlemsrabatt på systemet byggesøknaden.no

Direktoratet for Byggkvalitet stenger ByggSøk for nye søknader fra 1. oktober. Flere nye digitale søknadsløsninger er blitt  lansert. Byggmesterforbundet har etter en vurdering av de ulike leverandørene, inngått avtale med Ambita/Norconsult Informasjonssystemer om medlemsrabatt på systemet byggesøknaden.no

Med Byggesøknaden kan du digitalt sende nabovarsler og søknader direkte til alle parter i en byggesak. Byggesøknaden validerer søknadsskjema mot DiBK’s regelverk og du får varsler om feil og mangler direkte inn i løsningen.

Rabatt for medlemmer:

Byggmesterforbundets medlemmer får 15 % rabatt på alle kjøp via portalen byggesøknaden.no

Ingen etableringspris, gratis kundesupport på telefon/chat/mail og gratis kurs. Logg inn på Medlemsnettet for mer informasjon om bestilling med medlemsrabatt.

Byggesøknad direkte fra ditt styringssystem

Byggesøknaden.no vil bli integrert i Proresult-systemet i løpet av oktober. Dersom du har styringssystem fra Proresult, kan du da enkelt opprette digital byggesøknad på det aktuelle byggeprosjektet via prosjektoppsettet i Proresult. Registrerte byggesøknader vises og kan åpnes via Proresult.

Prisene for bruk av byggesøknad.no via Proresult vil for medlemmer være de samme som i medlemsavtalen ovenfor.

Slik vil byggesøknaden vises i prosjektoppsettet i Proresult.

Publisert: 23.09.20