Byggmesterforsikring AS og Gar-Bo Forsäkring AB i nytt samarbeid

Vi har gleden av å informere om at Byggmesterforsikring har inngått et samarbeid med Gar-Bo på kontrakts- og forskuddsgarantier til bedriftskunder i byggebransjen, sier Kolbjørn Røstelien,  daglig leder i Byggmesterforsikring AS i en pressemelding.

Byggmesterforsikring har lenge vært ute etter enda en samarbeidspartner på garantiområdet, og er meget fornøyde med å ha fått til dette med Gar-Bo.

Hvem er Gar-Bo

Selskapet ble etablert i 1989 av bransjeorganisasjonen Sveriges Trehusfabrikker Riksforbund i Stockholm, og var eid av småhusbransjen frem til 2009. Selskapet leverer i tillegg til forsikring og garantier en rekke andre tjenester, både til entreprenøren/utbyggeren og til forbrukeren. Gar-Bo har som visjon at «Alle skal kunne bygge, bo og leve trygt. Både nå og i fremtiden»

Lignende bakgrunn og Kultur

Likheten i bakgrunn og bedriftskultur gjør at vi passer godt sammen og at vi ser frem mot et godt og langsiktig samarbeid. Vi har blitt veldig imponert over selskapets kompetanse og organisasjon.

Gar-Bo er et selskap som virkelig forstår byggebransjens hverdag og behov. Dette samarbeidet muliggjør at vi kan tilby Byggmesterforbundets medlemmer og våre andre kunder en enda bedre garantiløsning, avslutter Røstelien.

Les mer om Byggmesterforsikring sine garantiprodukter