Vi søker Regionleder Byggmesterforbundet Østfold

For å styrke interessene til medlemsbedriftene og tømrerfaget i Østfold søker Byggmesterforbundet etter en medarbeider til nyopprettet stilling som regionleder.

Arbeidsområdet vil være å gi medlemsservice og bistand til medlemsbedriftene, ivareta bedriftenes lokale rammebetingelser og være en kontakt- og samarbeidspartner inn mot lokalt myndighetsapparat.

Hovedarbeidsområde i stillingen er å videreutvikle organisasjonen i Østfold gjennom rekruttering av medlemsbedrifter, bransjepolitisk arbeid og styrking av foreningens økonomi. Stillingen er underlagt Byggmesterforbundet sentralt, men innebærer tett samarbeide med styret i Byggmesterforbundet Østfold og ansvar for sekretærfunksjonen og den utøvende virksomheten i foreningen. Det kan også påregnes noe kursvirksomhet i regi av forbundets kurs- og kompetanseaktiviteter organisert gjennom Byggmesterskolen.

Stillingen gir gode muligheter for faglig og personlig utvikling i en bransjeforening med gode kolleger og bred kompetanse i en næring med spennende utfordringer. Noe reisevirksomhet må påregnes.

Ønskede kvalifikasjoner og erfaring:

• God kunnskap om byggenæringen og byggeprosesser
  • Kunnskap om tømrerfaget
  • Generell kunnskap om byggeregler
  • Interesse for politiske sammenhenger og prosesser
  • Erfaring og interesse for å arbeide inn mot media
  • Kjennskap til organisasjonsarbeid

Personlige egenskaper:

• Gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Kommersiell tankegang

Vi tilbyr:

• Et hyggelig og uformelt miljø
  • Lønn etter avtale

Søknad:
Send søknad elektronisk innen 30. september merket “Regionleder Østfold” med kortfattet CV til Eva Andresen: ea@byggmesterforbundet.no

Spørsmål vedrørende stillingen rettes til:

Frank Ivar Andersen                                     Sindre Sandberg

Tlf. 918 93 800                                                 Tlf. 940 19 960

Publisert: 31.08.17

Stillingsannonse regionleder som pdf

Stillingsannonse regionleder på finn.no

Byggmesterforbundet er en bransjeforening for bygg og tømrermestere. Byggmesterforbundet har i dag ca. 1200 medlemmer, og er tilsluttet NHO gjennom Byggenæringens Landsforening (BNL). Byggmesterforbundet Østfold er en lokalforening for medlemsbedriftene i Østfold basert på de tidligere tre lokalforeningene i Moss, Sarpsborg/Halden og Indre Østfold.